Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При тест на AC relay през MES на контакт и загасен мотор, трябва отчетливо да чуеш, как щрака съединителят на компресора.

    Ако това не се случва, трябва да търсиш причината.

    В модула на предния ляв калник трябва да провериш предпазителя F5 и релето R3:



    Ако предпазителят е здрав, мери на пин №30 на релето, дали има +12V (винаги).

    Ако има, сложи един мост между пинове 30 и 87 в цокъла на релето и чуй дали съединителят щрака. Ако не, мери намотката на съединителя да не е изгоряла и изобщо дали има +12V на кабела към съединителя, докато са замостени въпросните пинове на релето.

    Схемата:



    L20 е намотката на съединителя
    B3 е модула с бушони и релета на левия преден калник
    B1 е таблото с предпазителите под волана
    M70 е управлението на климатика
    M10 е ECU - то
    К10 е многостепенния манометър на дехидратора.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:14.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      На първо време провери количеството на фреон,ако няма хич компресора няма да тръгне.
      166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
        На първо време провери количеството на фреон,ако няма хич компресора няма да тръгне.
        Първо четете и после пишете.

        Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
        .....Днес ходих да проверят нивото на фреона - никога до сега (за 6 години) не съм я пълнил защото не е изпускала. След проверка на количеството се оказа, че фреон си имам достатъчно, така че не е от там.....


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Това е релето - зад левия фар, в завряната кутия.
          Накарай някой да натиска бутона econ, а ти пипни релето, и виж дали цъква.



          OFF: Не забелязах поста на Еко. Той го е описал доста по-подробно.
          Last edited by Scrapera; d.m.y г., 10:00.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #20
            Проблемът решен!!!
            Оказа се предпазителят F5.
            Хиляди благодарности на Любо за точните и ясни инструкции, както и на всички останали за съдействието.
            При тест с MES преди смяна на предпазителя се чуваше само релето, а след неговата смяна започна да се чува и съединителя на компресора.

            А този модул как са могли да го забият на такова място - няма вадене...

            Comment


            • #21
              При мен е още по-голяма драмата с този модул. Когато ми монтираха газовата, момчетата закачили изпарителя така, че сега за да извадя модула, първо трябва да демонтирам изпарителя.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                При мен е още по-голяма драмата с този модул. Когато ми монтираха газовата, момчетата закачили изпарителя така, че сега за да извадя модула, първо трябва да демонтирам изпарителя.
                Браво, колега,че помагаш така!

                Comment

                Working...
                X